Monday 26 September 2011

Studio... under construction

AsSalam semua..... terharu kDee baca comments dan kata2 pendorong .... memberikan satu semangat dan kekuatan untuk meneruskan apa yang telah lama kDee impikan.... Terima kasih semua.

Studio mini kDee berkonsepkan workshop dan banyak kearah memberi pembelajaran dan kelas kraf untuk semua peringkat. kDee akan mengajar sendiri mana yang dlm bidang kDee atau akan mengambil tutor untuk specific programe yang diperlukan. Apa bidang sekali pun kecuali masakan...sebab dalam lot/studio kDee ni tiada bekalan air. Baking ok ker? Sekarang kDee masih menunggu bekalan elektrik di sambungkan.

KDee juga buka untuk sewaan pada sesiapa yang memerlukan ruang untuk membuat kelas di sekitar bandar Alor Setar, kebetulan Dataran Usahawan yang berkonsepkan Mall ni memang di tengah2 pekan A/Setar. Ruang kelas yang berada di second level (SL10) dilengkapkan dengan meja/kerusi untuk maximum 30 peserta. Di buka pada setiap hari dari jam 10pg hingga 10mlm..... Beroperasi sepenuhnya pada awal Disember 2011 atau seawal mungkin.

Sekarang masih dalam proses penyudahan ruang tutorial dan floor rendering, kelengkapan pejabat kecil dan sudut jahitan KDee.

Juga kDee alu2kan pada sesiapa yang ingin mempamir dan menjual handmade produk/kits atau anything craft related di studio ni... KDee nak share ngan sesiapa yang berminat.

From time to time kDee akan update perkembangan terkini studio ini. KDee juga harapkan kawan2 dapat memberi ideas dan pandangan dan tunjuk ajar pada kDee.... ramai yang mahir dalam bidang perniagaan .... KDee berbesar hati kalau dapat menimba ilmu dari sesiapa saja yang ingin membantu kDee menjayakan studio ini.....

Terima kasih semua dengan sokongan dan kata2 perangsang yang amat kDee hargai....... :)

7 comments:

a.n.i.Q.u.e said...

Kak Dee ... terharunyaaa dan rasa sangat seronok mendengar perkembangan terbaru Kak Dee ... nanti harap tolong call atau text ann .. fon ann rosak hilang habih semua no .. turut hilang adalah no kak Dee .. huhuhu

Yoon said...

kak Dee,
insya allah satu hari harap2 dapat menjengah studio milik kak Dee... seronoknya!! ada studio sendiri... all the best kak Dee..

LangitHilang said...

aunty, i will come and visit your studio once i return to Malaysia! all the best!

Nur said...

Yati tumpang gembira dan bangga, kak Dee. :)

Zaira said...

Tahniah dari saya...semoga berjaya jadi pusat ilmu. Kalau dekat boleh gak saya buat kelas si situ :)

Mila@Rimbun said...

kalau ke utara sudah semestinya nak singgah sini

Neng Fadhilah Ansin said...

Semoga studio k.Dee akan melahirkan lebih ramai pengiat crafter, all the best Kak.