Friday, 20 November 2009

30 KUNTUM BUNGA - ZURA

Alhamdulillah syukur, dah selesai semua bunga-bunga dari KD untuk kawan-kawan geng hexy ni....

Yang terakhir telah diposkan untuk Zura, 30 kuntum semua....dan sebiji pincushion.... harap Zura sabar!

Giliran KD pulak menunggu posmen lepas ni..... :)

4 comments:

Alviana said...

pink!! comel!! :)

DiahRothman said...

Thanks Alviana !

naiz said...

wahh..settel kutu kakD yek. naiz megarang bunga ler ni. kalau buat sungguh2 tentu sekejap. ini pegang kejap2 bile le nak siap kan kakD. apa pun kutu ni adalah satu pelajaran baru dalam hidup naiz. lepas ni kita wat kutu boom boom fida pulak yek. naiz blom study.

DiahRothman said...

Yer la Naiz..... kalau dah letak susah nak kutip balik... KD pun blum study yang BOM Fida tu... KD rasa tak lah susah sangat, tapi kena cut tepat2 kalau tak sambung jadi senget, tak lawa pulak... Ada sebulan nak study.... Pas raya kut... ni tengah tunggu anak2 balik malam ni... yeh yeh!!!!