Wednesday, 9 March 2011

Another bag...... hatched!

Today, before I file up all the printed notes and templates for this beauty, I made another one equal except for this, I used thick cotton on both sides. It was done smoothly since all had been in the head and in few hours time this was produced...... I still have few of Naiz wrapped button and it matches well....thanks, Naiz dear!

12 comments:

Anic said...

wow... cepatnya siap yang kedua..

Cantik kedua-dua bag.

nima said...

wow...this one is lovely too...you made me do this bag...and i just finished today...hope to blog about it...i think i need to make one more...

MyBotanG said...

kata orang Jepun - Satsuga kak Dee!! loosely translated - DASAT!!!!
Thank you for the inspiration.. as always

Mila@Rimbun said...

wahhh dah yg kedua??? cepatnya

MamaDaniel said...

wow... zebra... memang mengagumkan...
bertambah bersemangat saya.. x sabarnyer nk tunggu weekend... :D

nizacraft said...

Wahhhh K dee... sukanya fabric kali ni....esp yg mcm zebra tu....

SewLove said...

very heart the zebra color..senang nak match dgn baju kaler cmni..hmm nurul satu pun kial2 nak wat, akak dah beg kedua..hehe

DiahRothman said...

Thanks, Anic.

Nima, please do... will visit there and see your bag soon. :)

Sue, ni Sue yang bagi idea ni... KDee pun dah jatuh cinta kali kedua :D

Mila awal2 lagi dah siap, masa tu kDee terkial2 cari waktu nak mula.... jom lagi satu... :D

DiahRothman said...

Zila, habis menatang zebra kena sembelih nak kan kulit dia :D

Niza pun minat juga.....zibra tu... beli kat Nagoya Sungai Petani. Lama dah.

DiahRothman said...

Nurul, nnti ada masa kan bolih disiapkan juga.... :D

Happy stitching, dear!

Sharifah Norizan Syed A Kadir said...

best nyerrrr dha ade 2 beg.cantikkk...... pah baru jek siap ni.. tapi jahit tak kemas sgt.. emmmm nk kene practise lg. ni

DiahRothman said...

Pah, syabas dah siap pun.... Tahniah juga buat Pah :)