Friday, 18 March 2011

WIP- basket - surat khabar laaaamaaaaa(old newspaper)

A work in progress for the coming WI Annual meet. To be submitted before April 9, 2011.... Still plenty of time but a tedious works......

The basket base and the cover.... have yet to decide the final construction....

11 comments:

NYKOLETT said...

aiiiyah nyonya!ini manyak kelja ooh...tapi kalau dah jadik memang cantik dan berbaloi kan..Happy menganyam dan melengkar KakDee dear...

a.n.i.Q.u.e said...

wahhh kalau mcm ni punya cara, tak laku lah sulat kabat lama, sebab basket cantik kenalah selalu ada sulat kabat lama dalamnya ...

wa agak2 saja la

Hanim said...

Wow! I am kagum to the max. at your endless craft to do list.

Rosh said...

kagum tahap gaban....

griya hobi fitriaa said...

i love "reduce reuse recycle" things, cik diah ;D

Mila@Rimbun said...

mcm2 kepandaian ler KD niii... menganyam pon boleh...bravo bravo

DiahRothman said...

Rose, nampak mudah buat... tapi sakit jari gak.

Ann.... mau buat plojek ni KD kina beli sulat kabat lama lor.... Rumah tatak sulat kabat...silalu main tenet tengok belita... LOL

DiahRothman said...

Hanim, thanks.... and me, you. You do something that I am not capable of.... :)

DiahRothman said...

Rosh, it is just a little task.

Fitria, great job!

Mila, sekadar belajar yang mudah2... tapi menganyam dia ni pun asyik juga... :)

a.n.i.Q.u.e said...

Kak Dee ni kalau tauk apa pun kat dia mesti boleh jadi apa saja .... !(tabik hurmat)

DiahRothman said...

Laa Ann, orang lain dah jenuh buat..KD baru terkial2 nih....