Monday, 19 October 2009

HEXAGON GAME #5 - OCTAVIA

Via, ni semua untuk Via, KD dah pulun bagi siap...... Biru-kuning sebanyak 30 kuntum.

KD dan kawan-kawan Hexy semua berharap agar Via selamat berkursus dan dapat menjaga diri yang sedang 'berbadan-dua' tu...... Take care!

Kawan-kawan pun tak sabar nak tengok hasil kerjatangan Via dan bunga-bunga yang bakal Via hasilkan......

8 comments:

shima said...

k dee, cayalah k dee.. cepatnya siap.. wa lepas ni boleh tengok pink pulak.. haha ..tinggal minah pink dua orang je...

DiahRothman said...

Shima, yalah dua 'orang-pink' jer yang tinggal. Nak kena kutip fabric pink plak....
Lepas tu semua orang kena buat merah/kuning dan hitan/kuning la kannnn! Tak sabar nyer.... :p)

mama alicianorman said...

kak dee fida dah pos via punya ..harap2 dia happy sikit dapat hexy dari kawan2 semua..hehehe

DiahRothman said...

Syabas Fida.... Fida ni memang laju..KD dah intai umah Fida.. :)
Yer lah kan Via tak sihat dan berbadan dua pulak... Kita sama2 doakan untuk dia yek!

Alviana said...

wonderful quilts. via're so lucky. i enjoy ur hexagon game. too bad i cant afford to join. look forward for all the outcomes u guys make :)

DiahRothman said...

Alviana, we are so exited to see each others flowers as an exchange.... maybe next year we plan for a similar one, do care to join dear.

BoeyJoey said...

Wow... awesome handmade items for giveaway :-)

Btw, thoughtyou may be interested to try your luck in a giveaway of $200 US Cash at http://boeyjoey.blogspot.com/2009/10/im-wishing-for-something-sparkly-for-my.html. Go check it out!

DiahRothman said...

BoeyJoey, thanks for visiting, and the great infor....